„Nie chodzi o to, abyśmy wszyscy stali się tacy sami ani żeby edukować „tamtych” tak, by do nas przystali, ani też o to, żeby upodobnić się do nich i stać się częścią ich świata. Chodzi o to, żebyśmy wszyscy znaleźli drogę przez świat, korzystając ze wspólnej mapy.”
Tamim Ansary
Podstawą szkoleń jest narzędzie autorskie inspirowane 12 metodologiami, które zostały skompilowane w siedem wymiarów kulturowych. Dzięki temu dorobek wieloletnich badań teoretycznych udało się z powodzeniem przełożyć na praktyczne narzędzie analityczne.
W oparciu o powyższe metodologie podczas szkoleń analizowane są następujące, skompilowane zakresy kultur biznesowych w ramach autorskiego narzędzia „ANALIZATOR KULTUROWY”:
WARTOŚCI BIZNESOWE
KONTEKST KOMUNIKACYJNY
BUDOWANIE ZAUFANIA
STYL ODMAWIANIA
STOSUNEK DO CZASU
SPOSÓB ZARZĄDZANIA
ŚCIEŻKI MYŚLENIA